Засідання активу: академічна доброчесність, ініціативи студентів і підготовка до свят
У Прикарпатському фаховому коледжі лісового господарства та туризму відбулося важливе засідання за участю керівників академічних груп та Студентської ради, на якому обговорили план дій на найближчий період.
У центрі уваги опинилася організація заходів до Дня матері, Дня науки та Дня вишиванки. Студенти разом із керівниками груп поділилися ідеями щодо популяризації національних традицій, розвитку наукового потенціалу та формування патріотичних цінностей серед молоді.
Особливу увагу під час засідання привернув виступ голови циклової комісії Оглаб’яка Миколи Михайловича, присвячений академічній доброчесності.
Він не лише нагадав про важливість дотримання етичних стандартів під час виконання курсових і дипломних робіт, а й нагадав алгоритм перевірки робіт на плагіат за допомогою StrikePlagiarism.com. Микола Михайлович наголосив, що ця система не лише виявляє плагіат чи текст, згенерований штучним інтелектом, а і є навчальним інструментом, який формує у студентів культуру академічної доброчесності.
Голова Студентської ради, Софія Юрків, студентка третього курсу, відмітила конкретні ініціативи, спрямовані на покращення якості навчального процесу: участь студентів у виїзних заняттях на дослідних ділянках, проведення відкритих лекцій та зустрічей із випускниками, які вже працюють. Виступила староста групи БО-31 Мацько Вікторія, яка зазначила, що кожен студент перед здачею курсової чи дипломної роботи може пройти самостійну перевірку за допомогою безкоштовних або ліцензованих сервісів StrikePlagiarism, також студент перед здачею може обмінятися роботою з іншим студентом для взаємного читання й зауважень щодо запозичень. Ці ініціативи показують не лише відповідальність студента, а й сприяють формуванню академічної культури в навчальному закладі.
Такі зустрічі сприяють ефективному функціонуванню студентського самоврядування, зміцненню комунікації між адміністрацією та студентами, розвитку лідерських якостей, підвищенню рівня відповідальності та формуванню академічної культури в коледжі.