












• термінами та особливостями навчання
,

• структурою освітнього процесу — поєднанням теорії та практики
,

• професіями в галузі
,



Викладач лісозахисту Савчин А.І. провів практичне заняття з дендрології, де вчилися розпізнавати дерева за морфологічними ознаками. Учасники також побачили колекцію скам’янілих дерев і визначали вік дерев на практиці 
.




Викладач біології Криволап Н.М. провела аудіоквест із розпізнавання тварин за звуками. Веселий та пізнавальний формат гри подарував море позитиву, а за правильні відповіді учасники отримували
сувеніри. Складали пазли із зображеннями лісових мешканців 

.






Викладач лісівництва Оглаб’як М.М. провів практичне заняття, де запрошені:
• пересаджували дуґласію тисолисту,
• ознайомилися з типологічною ділянкою,
• взяли участь у практичному занятті з живцювання ялівцю козацького (Juniperus sabina)
.




Це був цінний практичний досвід, який точно залишиться в пам’яті надовго 
.




На завершення учасники зібралися всі разом та смакували карпатським чаєм зі смаколиками, де в неформальній атмосфері мали змогу:
• поспілкуватися з викладачами
,

• поставити запитання
,

• обмінятися враженнями та знайти нових друзів
.
